Program do gastronomii - SIMPLE Gastronomy
Filozofia marki 
- każdy Klient to dla nas PARTNER BIZNESOWY
- każdy program to wartość dodana dla klienta
- wysoka kultura i jakość obsługi posprzedażnej
- każde rozwiązanie jest elastyczne i dopasowane indywidualnie MADE TO MEASURE
UMÓW SIĘ NA BEZPŁATNĄ PREZENTACJĘ / ZAPYTAJ O OFERTĘ Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub 42 652 43 24, 42 652 27 46, 42 652 01 24
Zobacz możliwości jakie daje 
KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ FILM Z WYBRANYMI MOŻLIWOŚCIAMI
Dowiedz się więcej o wybranych modułach
- catering
- grafik rezerwacji
- rozliczanie czasu pracy
- generator kodów rabatowych i vouchery
- akcje socjalne i przedpłaty
- wyjazdy
- integracja ze stroną WWW
Wybierz (kliknij ikonę)

Filmy z obsługi części sprzedażowej (kliknij ikonę) 
O programie 
Postaw na funkcjonalność i sprawdzoną jakość
System SIMPLE Gastronomy przeznaczone jest do obsługi tak małych, średnich jak i rozbudowanych wielooddziałowych/franczyzowych obiektów gastronomicznych, restauracji, pizzerii, kawiarni czy pubów.
Źle wybrany program to ciągły koszt - dlatego SIMPLE GASTRONOMY to innowacyjne rozwiązanie nad którym pracują osoby związane z branżą gastronomiczną. Kto może rozumieć lepiej branże i potrzeby jak nie Oni sami. To dzięki temu program zachowuje intuicyjność oraz przejrzystość monitorując jednocześnie pracę użytkownika.
Wysoka stabilność , wydajność funkcjonowania oraz szeregi testów sprawiają, iż jako nieliczni udzielamy gwarancji na program !
SIMPLE Gastronomy składa się z dwóch aplikacji:
- Simple Sprzedaż SMS
- Simple Manager MMS
Zadaniem programu zarówno modułu sprzedaży jak i obsługi managerskiej jest między innymi:
- zwiększenie wydajności pracy,
- pełna kontrola obsługi kelnerskiej, kuchni, baru,
- podniesienie zadowolenia sprawnie obsłużonych klientów (historia zamówień, programy lojalnościowe, różne formy rozliczeń, notatki, porcje),
- zwiększenie atrakcyjności oferty poprzez programy promocyjne i lojalnościowe,
- szybka kalkulacja rentowności lokalu, wysokości marży, koncesji, food cost, strat itp.,
- niezwykle łatwe i szybkie prowadzenie magazynu,
- planowanie zamówień na podstawie trzech wyznaczników,
- obsługa klientów biznesowych,
- zwiększenie możliwości dystrybucyjnych,
- rozliczanie czasu pracy,
- możliwość zdalnej kontroli lokalu.
oraz
- CMS - centralnego systemu zarządzania dla lokali sieciowych
który służy głównie do:
- centralnego raportowania, rejestrów i statystyk,
- zbiorczego zarządzania uprawnieniami, menu, promocjami, cennikami, itp.
- centralnego zarządzania magazynem,
- nadzoru nad obiegiem dokumentów,
- wymiany kartoteki klientów,
Skalowalność produktu i budowa modułowa pozwala dopasować rozwiązanie specjalnie dla Państwa potrzeb, pozwalając uniknąć zbędnych kosztów związanych z zakupem w pełni uniwersalnych rozwiązań. Oprogramowanie współpracuje z terminalami dotykowymi, monitorami kuchennymi, drukarkami fiskalnymi, drukarkami bonów oraz innym sprzętem takim jak: pagery, palmtopy, wagi kalkulacyjne, skanery czy kolektory danych. Dodatkową zaletą jest płynne, bezawaryjne działanie nawet na słabszym sprzęcie.
Podstawowe możliwości programu 
SIMPLE Gastronomy – sprzedaż
- identyfikacja kelnera – dostęp za pomocą indywidualnego kodu lub karty magnetycznej
- interakcyjne tworzenie widoku sali we własnym zakresie oraz dodawanie sal
- zakładanie nowych rachunków – dotknięcie stolika przywołuje rachunek
- szybka sprzedaż – bez zajmowania stolika
- łatwa obsługa łączenia i dzielenia rachunków oraz przenoszenia między stolikami
- przenoszenie otwartych rachunków między kelnerami
- dodatki płatne i gratisy do produktów
- podział porcji
- sygnalizacja długo nieobsługiwanego stolika
- przybliżony czas zwolnienia stolika w zależności od potrawy
- obsługa rezerwacji stolików w tym przez Internet
- bonowanie – uwzględnia kolejność podawania potraw wraz z identyfikacją klienta
- wydruk bonów na kuchni z możliwością podziału wychodzenia produktów
- grupowanie dań i produktów
- obsługa zestawów alternatywnych
- uwagi do zamówień, dokumentów sprzedażowych
- sygnalizacja kończącego się składnika oraz blokada potraw z uwagi na brak głównego składnika
- obsługa zwrotów, anulowań i strat – z definicją przyczyny
- podgląd zamówienia i opcji zestawów na dodatkowym monitorze dla klienta
- udzielanie rabatów do pozycji i do rachunków
- dowolne formy płatności i grupowanie pozycji rachunku
- harmonogram cenowy i produktowy – automatyczna zmiana poziomów cen i produktów w zależności od dnia tygodnia i godziny
- obsługa programów lojalnościowych – obsługa kart stałego klienta, udzielanie rabatów, blokowanie zagubionych kart, limity
- realizacja zamówień na telefon(wynos) oraz z wydłużonym czasem realizacji
- identyfikacja dzwoniącego klienta przy integracji z centralą telefoniczną
- prowadzenie rachunków otwartych – określenie limitów kwot wraz z podaniem wydłużonego terminu płatności
- rozliczanie sprzedaży – raporty kasowe, obrót w rozbiciu na pracowników
- kody rabatowe, vouchery, akcje socjalne, przedpłaty
SIMPLE Gastronomy – manager
- analizy, statystyki, raporty - w tym preferencje klientów, rentowność lokalu, food cost, najlepiej sprzedający się produkt
- rejestr preferencji klientów, wskazanie klientów którzy długo nie odwiedzali lokalu
- wsparcie działań marketingowych - obsługa reklam i promocji na dodatkowym wyświetlaczu
- pełny zapis każdej operacji kelnerskiej w bazie danych – rejestr zwrotów, anulowań, bonów, rachunków wstępnych
- definiowanie towarów, grup, harmonogramów
- definiowanie receptur wraz z wyliczeniem marży
- archiwum receptur, zestawów, bonów, anulowań itp.
- kalkulator do obliczenia wstępnego kosztu przyjęcia, bankietu wraz z możliwością zdefiniowania menu
- RCP rejestracja czasu pracy także dla służb sprzątających, kucharzy
- definiowanie rabatów, marż, określanie stanów minimalnych
- tworzenie korespondencji seryjnej - wysyłanie wiadomości email, sms do klientów
- definiowanie limitu baru otwartego
- zarządzanie prowizjami
- możliwość wprowadzenia dowolnych jednostek miar i wag do systemu.
- obsługa dostawców wraz z rejestrowaniem ofert cenowych
- obsługa wielu magazynów
- automatyczne uaktualnianie stanów magazynowych w czasie rzeczywistym
- eksport danych w tym do programów księgowych
- przeprowadzanie inwentaryzacji bieżących i okresowych dla wybranych magazynów i pozycji
- współpraca z czytnikiem kodów kreskowych i wagami
- CRM dla sprawnego zarządzania relacjami z klientami (Baza danych klientów, historia zamówień, rezerwacji, kontaktów)
- produkcja
- grafik pracy
- wydruk etykiet
- obsługa zdalna
Kompleksowa oferta 
Realizujemy kompleksowe wdrożenia na które składają się:
- analiza potrzeb w celu dobrania optymalnych rozwiązań
- doradztwo w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań ilości sprzętu i rodzaju
- przygotowanie lokalu pod kątem sieciowym - projekt i instalacja sieci teleinformatycznej
- elastyczność ofert – to klient ostatecznie wybiera jedną z proponowanych opcji
- przygotowanie sprzętu do pracy w sieci oraz instalacja i konfiguracja oprogramowanie i systemu archiwizacji danych a także fiskalizacja kas i drukarek
- możliwość instalacji sieci monitoringu przemysłowego CCTV i systemów alarmowych
- import danych z innych systemów
- świadczenie usług pomocy technicznej uwzględniając sieć, sprzęt i oprogramowanie z pakietem zawierającym sprzęt zastępczy dla osób chcących zminimalizować przestój w pracy lokalu
- szkolenie personelu oraz asysta powdrożeniowa jak i nadzór nad systemem
- integracja wybranych rozwiązań z systemami istniejącymi u klienta
- obsługa i wsparcie posprzedażne 24/7
- przygotowanie witryn internetowych i materiałów reklamowych
więcej na kolejnej stronie