Program do gastronomii - SIMPLE Gastronomy
Filozofia marki 
- każdy Klient to dla nas PARTNER BIZNESOWY
- każdy program to wartość dodana dla klienta
- wysoka kultura i jakość obsługi posprzedażnej
- każde rozwiązanie jest elastyczne i dopasowane indywidualnie MADE TO MEASURE
UMÓW SIĘ NA BEZPŁATNĄ PREZENTACJĘ / ZAPYTAJ O OFERTĘ This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it lub 42 652 43 24, 42 652 27 46, 42 652 01 24
Zobacz możliwości jakie daje 
KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ FILM Z WYBRANYMI MOŻLIWOŚCIAMI
Dowiedz się więcej o wybranych modułach
- catering
- grafik rezerwacji
- rozliczanie czasu pracy
- generator kodów rabatowych i vouchery
- akcje socjalne i przedpłaty
- wyjazdy
- integracja ze stroną WWW
Wybierz (kliknij ikonę)

Filmy z obsługi części sprzedażowej (kliknij ikonę) 
O programie 
Postaw na funkcjonalność i sprawdzoną jakość
System SIMPLE Gastronomy przeznaczone jest do obsługi tak małych, średnich jak i rozbudowanych wielooddziałowych/franczyzowych obiektów gastronomicznych, restauracji, pizzerii, kawiarni czy pubów.
Źle wybrany program to ciągły koszt - dlatego SIMPLE GASTRONOMY to innowacyjne rozwiązanie nad którym pracują osoby związane z branżą gastronomiczną. Kto może rozumieć lepiej branże i potrzeby jak nie Oni sami. To dzięki temu program zachowuje intuicyjność oraz przejrzystość monitorując jednocześnie pracę użytkownika.
Wysoka stabilność , wydajność funkcjonowania oraz szeregi testów sprawiają, iż jako nieliczni udzielamy gwarancji na program !
SIMPLE Gastronomy składa się z dwóch aplikacji:
- Simple Sprzedaż SMS
- Simple Manager MMS
Zadaniem programu zarówno modułu sprzedaży jak i obsługi managerskiej jest między innymi:
- zwiększenie wydajności pracy,
- pełna kontrola obsługi kelnerskiej, kuchni, baru,
- podniesienie zadowolenia sprawnie obsłużonych klientów (historia zamówień, programy lojalnościowe, różne formy rozliczeń, notatki, porcje),
- zwiększenie atrakcyjności oferty poprzez programy promocyjne i lojalnościowe,
- szybka kalkulacja rentowności lokalu, wysokości marży, koncesji, food cost, strat itp.,
- niezwykle łatwe i szybkie prowadzenie magazynu,
- planowanie zamówień na podstawie trzech wyznaczników,
- obsługa klientów biznesowych,
- zwiększenie możliwości dystrybucyjnych,
- rozliczanie czasu pracy,
- możliwość zdalnej kontroli lokalu.
oraz
- CMS - centralnego systemu zarządzania dla lokali sieciowych
który służy głównie do:
- centralnego raportowania, rejestrów i statystyk,
- zbiorczego zarządzania uprawnieniami, menu, promocjami, cennikami, itp.
- centralnego zarządzania magazynem,
- nadzoru nad obiegiem dokumentów,
- wymiany kartoteki klientów,
Skalowalność produktu i budowa modułowa pozwala dopasować rozwiązanie specjalnie dla Państwa potrzeb, pozwalając uniknąć zbędnych kosztów związanych z zakupem w pełni uniwersalnych rozwiązań. Oprogramowanie współpracuje z terminalami dotykowymi, monitorami kuchennymi, drukarkami fiskalnymi, drukarkami bonów oraz innym sprzętem takim jak: pagery, palmtopy, wagi kalkulacyjne, skanery czy kolektory danych. Dodatkową zaletą jest płynne, bezawaryjne działanie nawet na słabszym sprzęcie.
Podstawowe możliwości programu 
SIMPLE Gastronomy – sprzedaż
- identyfikacja kelnera – dostęp za pomocą indywidualnego kodu lub karty magnetycznej
- interakcyjne tworzenie widoku sali we własnym zakresie oraz dodawanie sal
- zakładanie nowych rachunków – dotknięcie stolika przywołuje rachunek
- szybka sprzedaż – bez zajmowania stolika
- łatwa obsługa łączenia i dzielenia rachunków oraz przenoszenia między stolikami
- przenoszenie otwartych rachunków między kelnerami
- dodatki płatne i gratisy do produktów
- podział porcji
- sygnalizacja długo nieobsługiwanego stolika
- przybliżony czas zwolnienia stolika w zależności od potrawy
- obsługa rezerwacji stolików w tym przez Internet
- bonowanie – uwzględnia kolejność podawania potraw wraz z identyfikacją klienta
- wydruk bonów na kuchni z możliwością podziału wychodzenia produktów
- grupowanie dań i produktów
- obsługa zestawów alternatywnych
- uwagi do zamówień, dokumentów sprzedażowych
- sygnalizacja kończącego się składnika oraz blokada potraw z uwagi na brak głównego składnika
- obsługa zwrotów, anulowań i strat – z definicją przyczyny
- podgląd zamówienia i opcji zestawów na dodatkowym monitorze dla klienta
- udzielanie rabatów do pozycji i do rachunków
- dowolne formy płatności i grupowanie pozycji rachunku
- harmonogram cenowy i produktowy – automatyczna zmiana poziomów cen i produktów w zależności od dnia tygodnia i godziny
- obsługa programów lojalnościowych – obsługa kart stałego klienta, udzielanie rabatów, blokowanie zagubionych kart, limity
- realizacja zamówień na telefon(wynos) oraz z wydłużonym czasem realizacji
- identyfikacja dzwoniącego klienta przy integracji z centralą telefoniczną
- prowadzenie rachunków otwartych – określenie limitów kwot wraz z podaniem wydłużonego terminu płatności
- rozliczanie sprzedaży – raporty kasowe, obrót w rozbiciu na pracowników
- kody rabatowe, vouchery, akcje socjalne, przedpłaty
SIMPLE Gastronomy – manager
- analizy, statystyki, raporty - w tym preferencje klientów, rentowność lokalu, food cost, najlepiej sprzedający się produkt
- rejestr preferencji klientów, wskazanie klientów którzy długo nie odwiedzali lokalu
- wsparcie działań marketingowych - obsługa reklam i promocji na dodatkowym wyświetlaczu
- pełny zapis każdej operacji kelnerskiej w bazie danych – rejestr zwrotów, anulowań, bonów, rachunków wstępnych
- definiowanie towarów, grup, harmonogramów
- definiowanie receptur wraz z wyliczeniem marży
- archiwum receptur, zestawów, bonów, anulowań itp.
- kalkulator do obliczenia wstępnego kosztu przyjęcia, bankietu wraz z możliwością zdefiniowania menu
- RCP rejestracja czasu pracy także dla służb sprzątających, kucharzy
- definiowanie rabatów, marż, określanie stanów minimalnych
- tworzenie korespondencji seryjnej - wysyłanie wiadomości email, sms do klientów
- definiowanie limitu baru otwartego
- zarządzanie prowizjami
- możliwość wprowadzenia dowolnych jednostek miar i wag do systemu.
- obsługa dostawców wraz z rejestrowaniem ofert cenowych
- obsługa wielu magazynów
- automatyczne uaktualnianie stanów magazynowych w czasie rzeczywistym
- eksport danych w tym do programów księgowych
- przeprowadzanie inwentaryzacji bieżących i okresowych dla wybranych magazynów i pozycji
- współpraca z czytnikiem kodów kreskowych i wagami
- CRM dla sprawnego zarządzania relacjami z klientami (Baza danych klientów, historia zamówień, rezerwacji, kontaktów)
- produkcja
- grafik pracy
- wydruk etykiet
- obsługa zdalna
Kompleksowa oferta 
Realizujemy kompleksowe wdrożenia na które składają się:
- analiza potrzeb w celu dobrania optymalnych rozwiązań
- doradztwo w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań ilości sprzętu i rodzaju
- przygotowanie lokalu pod kątem sieciowym - projekt i instalacja sieci teleinformatycznej
- elastyczność ofert – to klient ostatecznie wybiera jedną z proponowanych opcji
- przygotowanie sprzętu do pracy w sieci oraz instalacja i konfiguracja oprogramowanie i systemu archiwizacji danych a także fiskalizacja kas i drukarek
- możliwość instalacji sieci monitoringu przemysłowego CCTV i systemów alarmowych
- import danych z innych systemów
- świadczenie usług pomocy technicznej uwzględniając sieć, sprzęt i oprogramowanie z pakietem zawierającym sprzęt zastępczy dla osób chcących zminimalizować przestój w pracy lokalu
- szkolenie personelu oraz asysta powdrożeniowa jak i nadzór nad systemem
- integracja wybranych rozwiązań z systemami istniejącymi u klienta
- obsługa i wsparcie posprzedażne 24/7
- przygotowanie witryn internetowych i materiałów reklamowych
więcej na kolejnej stronie